Kymco MXU 700 EPS: posilovač vítán!

od
0 komentář

01Tchajwanská značka Kymco letos slaví padesátiny! Sice ke své škodě u nás pořád ještě neprodává svojí sedmistovku, ale to neznamená, že to byl špatný stroj. Pro modelový rok 2015 navíc přichází s posilovačem řízení a například ve Státech si jí docela chválí.
 

 
Jako třeba novinář Brian Kennedy:
Pro rok 2015 připravilo Kymco pár inovací a my měli nedávno příležitost svézt se na novém MXU 700 s posilovačem. EPS je mimořádně vítaným doplňkem pro MXU a způsobuje citelný rozdíl v řízení téhle čtyřkolky.
03Kymco MXU 700 je taková leštěnka z showroomu, která má masku jako drahé auto a chromy, co se blyští na sluníčku. K tomu se přidávají matné černé čtrnáctky obuté do bighornů. Digitální přístrojovka je snadno čitelná, trubkové rámy jsou funkční a schopné unést zatížení, když bude potřeba… 15_Kymco_MXU700_9
Myslím si, že Kymco trochu prošvihlo příležitost přidat k verzi LE lepší tlumiče. Set trvanlivějších nádobkových jednotek od Foxe nebo Walkera Evanse by zvýšil hodnotu stroje a zároveň by přinesl potřebné seřizování podle schopností jezdce i terénu. I když ty základní pracují, dostanete je na dorazy při extrémním namáhání a pro můj jízdní styl se zdály pružiny prostě moc měkké. Nebyl jsem sám. Tohle ale každopádně nebylo postavené pro Travise Pastranu, ale pro práci a výlety…
Jednoválcová sedmistovka plněná vstřikováním žene čtyřkolku vpřed s dostatečnou silou, aby uspokojil většinu pilotů – Kymco udává 45 koní. Zaznamenali jsme opravdu měkký nástup a trochu líný rozjezd, ale ve středních otáčkách síla roste a jemně se ovládá a pokračuje do silné špičky pro agresivní rychlou jízdu.
05Jak pracuje novinkový posilovač? Po pár odjetých mílích, jsem zjistil, že EPS Kymca mám rád víc než ty na některých jiných značkách, co jsem testoval. Tady má každý jezdec vlastní názor. Pokud jezdíte dokolečka na zahradě za domem, tak možná nebude mít tenhle posilovač pro vás dostatečný účinek, ale pro někoho jako jsem já, kdo rád jezdí terénem, je to velmi dobře vyvážený EPS. U jiných značek posilovač pomáhá v rychlosti až moc a tak v rychlosti ztrácíte kontrolu.
Pochvalu si zaslouží brzdy – dvě páčky na řídítkách ovládají odděleně přední a zadní okruh a to se mi líbí. Nastavení je obdivuhodné a měli jsme spoustu příležitostí vyzkoušet brzdy na okruhu pro GNCC. Tenhle systém je výhra a rád bych ho viděl i na ostatních modelech Kymca. Skvěle na Kymcu chodí i řazení předního náhonu a uzávěrky, naprosto bezproblémové je i řazení.
Je MXU 700 EPS LE odpovědí na všechny motlitby čtyřkolkáře? Možná ne, ale pokud máte rád tuhle značku a čekali jste na pohodlnější stroj s lehčím ovládáním, tak tohle je určitě váš rok!
02
 
 
 
 
 
Fotky: atvmag.com, 4wheeldirt.com
 

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

twenty − 20 =