2015 Polaris RZR XP 1000: koní není nikdy dost

od
0 komentář

01Kdo nejel v RZR 1000 nepochopí. Je to zlá bugina, která neodpouští chyby… Polaris aktuálně představil verzi MY2015 a ta má ještě víc koní!

 
Polaris aktuálně udává, že se z motorem ProStar 1000 dostal aktuálně na 110 koní, což je o další tři koně navíc než má letošní RZR. Můžou za to ostřejší vačky, tvrdší ventilové pružiny a ještě vyšší kompresní poměr válců (11:1) a nový výfuk. Nové a přímější je sání i celý kryt variátoru pro lepší chlazení řemenu při vyšším namáhání (proudí tam až dvakrát víc vzduchu), které se třeba u XP 4 při obsazení čtyřmi osobami očekává, nový je i samotný řemen.
„Jak obvykle byl RZR lídrem rekreačních side by side díky ultimativní kombinaci síly, odpružení a agility,“ říká Craig Scanlon, genrální manažer Polaris Side by Side Vehicles. „I když jsme představili RZR XP 1000 a XP 4 1000 minulý rok, tak se pořád snažíme vylepšovat každý aspekt jejich výkonnosti.“ 02
Pravdou ovšem zůstává, že kromě motoru a vyjmenovaných změna zůstal litrový RZR beze změn na podvozku nebo elektronice a tak jako letos, i pro rok 2015 jsou oba stroje vybavené posilovačem nebo standardním podvozkem od Foxe.
Pro rok 2015 jsou v nabídce tyto barvy: červená Havasu, modrá Voodoo a bílá Lightning (ta je jen pro dvoumístnou verzi). Stroje se ve Státech dostanou do prodeje už teď v červenci.
2015polarisrzrxp1000001

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

seventeen − four =