Práce v genech

od quado
0 komentář

MULE SX
Mule byl u Kawasaki vždy pracovní stroj a ani do budoucna tomu  nebude jinak.

Japonská Kawa vyrábí svůj pracovní náklaďáček už pěknou řádku let. Letos přicházejí s variantu SX. Má jít o menší verzi oblíbeného pracanta. Mule SX žene vpřed malý karburátorem živený jednoválec o zdvihovém objemu 401 ccm, ve dvěma ventily a rozvodem OHV. mule2U motoru výrobce neudává maximální výkon, nýbrž točivý moment – ten je 29 Nm/2400 ot./min. Díky zpřevodování jede Mule SX kolem 40 km/h, z čehož plyne, že síly na práci mám dost a dost. Podle výrobce by měla bez problémů uvézt dvoučlennou posádku a ještě skoro dva metrák nákladu k tomu. Na kouli pak utáhne půl tuny. Z úložných prostorů tu kromě sklopné korby je ještě třeba 60litrová schránka před kabinou nebo kastlík pod sedačkou. mule3V kabině ovšem nečekejte žádný komfort, všechno je dělané pro každodenní pracovní použití a pro snadnou údržbu – lavice k sezení, za ní přišroubované průběžné opěradlo. Nechybí ale třeba slot pro montáž autorádia.
Samotná konstrukce pořád vyznává zlaté pravidlo jednoduchosti – ocelový rám, lichoběžníková náprava vpředu, tuhá odpružená osa vzadu, bubnové brzdy… Nechybí ovšem diferenciál s uzávěrkou.
Celkem by mělo být k dispozici sedm verzí Mule SX – od té základní (jenom zadokolky) po vymazlenou SX XC 4×4 SE (Special Edition) postavenou na hliníkových dvanáctipalcových kolech. Ceny budou začínat na 7299 dolarech pro zadokolku, Special Edition pak vyleze na 9399 USD.
mule4

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

5 × 2 =