2015-Polaris-Ranger-900-XP-EPS-GrayPolaris pro modelový rok posiluje svůj velký benzinový náklaďáček. Ranger XP 900 dostává docela dost výkonu navíc.
 

 
Tenhle plnotučný pracovní náklaďáček představil Polaris pro rok 2013 a tehdy nahradil dosluhující osmikilo. Sice v pracovním nářadí trochu nepatřičně působil vysokootáčkový dvouválec ProStar zapůjčený z RZR, ale koneckonců – motoráři ho podladili na 60 koní, tak co. Jenže tehdy asi nikomu nedošlo, že ho podladili taky z toho důvodu, aby mohli celkem snadno postupně přidávat koníky, nic moc je to nestálo, ale měli pádný argument při budoucí modernizaci. A to se děje právě teď. 2015-Polaris-Ranger-900-XP-EPS-Profile
Ranger XP 900 dostává o 13% víc výkonu! Hlásají americké servery s velkou slávou. No dobře, tak třikrát hurá! Takže jezeďáci se s tím budou při vyvážení hnoje předhánět a dost možná to skončí nějakou ošklivou nehodou někde u stohu, protože tohle je prostě na práci a ne závoďák, ve kterým je potřeba mít skoro 70 koní… Samozřejmě, že to není jenom o koních, ale minnesotský výrobce dál ujišťuje, že XP 900 je zároveň pořád lídrem trhu i v ohledu na točivý moment…
Mimo posílení výkonu vylepšili polarisáci i sání motoru i variátoru, stroj má nové opěrky hlav, novou grafiku, barvy a polepy. Kde inženýři přeci jen zapřemýšleli, to je čtyřmístný Ranger Crew, protože tam koně nepřidávali…
Jestli chcete slyšet tajemství, tak za dva roky zase devítikilo nabere pár koní navíc a bude už skoro taky silný jako RZR. Protože prostě koně prodávají a kdo chce prodávat, musí je tam mít. Co na tom, že se s tím vozí seno a klacky.
Ve Státech se stroje začínají prodávat už teď v červnu, cena začíná v přepočtu na 280 tisících.
2015-Polaris-Ranger-CREW-900-EPS-Camo
 

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

five − 2 =