Než poprvé zavrčí…

od
0 komentář

IMG_4761Mysleli jste si, že čtyřkolky k nám vozí na kamionech v celku jako auta? Není to tak úplně pravda…

 
Na kamionu je sice přivezou z Hamburku, kam doplují lodí, ale to je asi tak všechno, co to má s auty společného. Auta si na kamion vyjedou po ose, protože už z fabriky jsou oživená a mají pár litrů benzinu v nádrži (minimálně pokud se bavíme o evropské produkci). Čtyřkolky čeká obyčejně cca dvouměsíční anabáze po vodě a po souši a během té doby by třeba baterka dostala dost zabrat a nemusela by to vydržet, benzin v nádrži by pak představoval taky zbytečné riziko.   Navíc je kolka tak trochu neskladná… IMG_4740 IMG_4743 IMG_4745 IMG_4752A tak se prostě nacpe do kartonové krabice, aby se jich dalo bezpečně naskládat do kontejneru co nejvíc. Uvnitř bedny stojí kolka na paletě a je obehnaná plechovými profily držícími krabice pohromadě. K paletě je mašina přišroubovaná za přední nápravu a tvoří tak spolu pevný celek. Přední kola jsou sundaná a vejdou se do nášlapů, okolní prostory pak vyplní zabalené zbývající díly z kolky – třeba zrcátka, opěrka, taky krabice s baterkou apod. Olej a voda už v tom jsou.
Po odstranění obalu už jde práce poměrně rychle – nasadit a dofouknout kola, přišroubovat příslušenství, nalít baterku, přidat benzin a syrová kolka může poprvé zavrčet 🙂 uvodni_IMG_4771
Teď si to celé vynásobte několika sty až tisícem, pokud se jedná o nejprodávanější modely na trhu a je jasné, že parta ve skladu má celoročně celkem dost práce…

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

16 − 15 =