Něco na závěr: Can-Am Defender a Renegade X mr 1000R

od
0 komentář

2016-Can-Am-Defender-Feature-500x285Can-Am představil novinky už v červnu, ale protože tušil, že toho Polaris a Arctic Cat nasázejí v létě kopec, tak si ještě něco málo nechal na září.

Konkrétně to je nový náklaďáček Defender a bahenní speciál Renegade X mr 1000R.
Chtělo to už opravdu pořádný pracovní UTV, protože Polaris má svojí řadu Ranger, kočičáci zas Prowlery a Can-Am měl jenom Commandery, což není úplně pracovní. 2016-Can-Am-Defender-XTTeď tu je Heavy Duty náklaďáček s trochu nešťastným názvem Defender (proč si vyberou jméno, které je už navěky pevně spojeno s Land Roverem?…). Nová řada Defender se bude nabízet ve dvou provedeních – HD10 a HD8. V obou bude pracovat V-twin od Rotaxu, i když to Can-Am nijak nespecifikuje, tak to bude nejpravděpodobněji litr a osmikilo. Akorát budou úplně jinak naladěné – na hodně krouťáku ve spodních a středních točkách, slabší bude mít 50, silnější 72 koní. 2016-Can-Am-Defender-TractionVětší HD10 by měl dávat ve 4000 ot./min. o 20% víc newtonmetrů než nejbližší konkurent (Ranger XP900). Oba náklaďáčky dostávají úplně novou robustní převodovku PRO-TORQ (s krátkou redukcí pro práci) a u Can-Amu nezbytnou zadní nápravu s vlečnými rameny TTA-HD. Podvozek má navíc takovou geometrii, že má ultra slušný rejd – o dvě stopy užší poloměr otáčení než Ranger.blogger-image--327252842
Can-Am se vždycky chlubí elektronikou – tady to je čtyřmódový trakční systém a tři režimy jízdy (Eco/Normal/Work). Nechybí ani dynamický posilovač řízení. Bombardier Recreational Products tak už nebudou napříště jenom o rekreaci…
2016-can-am-renegade-x-mr-1000rTo litrový bahýnkový renouš tolik nepřekvapí. Prostě Renegade 1000R v úpravě X mr – tj. 89 koní, 30placové gumy Gorilly Axle Silverback, šnorchly před řídítky, 3000librový naviják, podvozek Fox Podium RC2, převodovka se zkrácenou redukcí, nápravy a rámy vpředu i vzadu. Celková suchá váha by měla atakovat 441 kilo.
 
 

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

2 × three =