Ranger Diesel HST: Nově naftově

od
0 komentář

2014-Polaris-Ranger-Diesel-HST-BeautyCan-Am nemá naftový model žádný, Japonci taky ne, Arctic Cat už ano, ale Polaris je prostě mezi pracáky jednička. Teď přichází inovace Rangera Diesel, aby se úderníkům líp plnily plány.

Inovování pracovní řady Ranger znamenalo například předloni představení devítistovky s motorem z ostrého RZR (samozřejmě, že patřičně zkroceným), aktuálně je na řadě model Diesel HST.
Třímístný náklaďáček pohání 24koňový atmosférický dieselový tříválec značky Yanmar, doplněný o hydrostatickou převodovku. Ta zajišťuje běžné rychlostní stupně, jako jsme zvyklí u běžných UTV – tj. HLNR (eLko je před Háčkem, protože se při práci předpokládá častěji). K tomu se přidává reverzní pedál na podlaze, kterým patou a špičkou boty snadno měníte směr jízdy bez nutnosti sahat na řadičku. Nechybí ani pohon všech kol On-Demand True All-Wheel Drive jako u každého Polarisu 4×4. Akorát ten podvozek tu je vyloženě pracovní a žádnou zábavu neslibuje – zadní náprava typu DeDion je tuhá (výkyvná na středovém čepu), aby se pod nákladem nepotápěla, výkyv je možný jen do strany. Zadní nápravu tak nerozhází ani maximální náklad, který Polaris slibuje na úrovni 560 kilo, případně se dá ještě připojit přívěs o váze přes 900 kilo. 14_Polaris_Ranger_DieselHST_6-1024x683
Ranger HST se bude od dubna prodávat ve dvou verzích – běžná a DeLuxe. U luxusnější je základem kompletně uzavřená kabina, ventilace, klima i vytápění, přidává se i elektrická vzpěra korby. Oba Rangery mají v základu silný 90ampérový alternátor, hydraulický posilovač řízení nebo seřiditelný volant, v barvách moc na výběr nebude – ani za příplatek nedostanete jinou než zelenou 🙂 2014-Polaris-Ranger-Diesel-HST-Rear-Suspension-Close 2014-polaris-ranger-diesel-hst-treadle-pedal-492
 

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

four + nine =