Právě vychází Quad 03/2015 !

od
0 komentář

obalka01Těsně před nástupem léta tu je další Quad, aby vám přinesl to nejaktuálnější ze čtyřkolek, co se odehrává v české kotlině. Novinek je na českém trhu dost a je z čeho vybírat. Mezi ty horké se určitě řadí nejmenší z řady Gladiatorů – čtyřstovka je u nás zatím jenom na předprodukční testování ještě poměrně dlouho před zahájením prodeje. Nicméně právě to je hodně zajímavé, český import se tím vlastně podílí na vývoji modelu, který do budoucna nahradí obstarožní typ 510. Zatím do Číny odcházely jen samé pochvalné reporty, tak uvidíme, jak bude ničení prototypu pokračovat. Navíc se už pomalu blíží období představování amerických novinek, které se začnou ve velkém rojit s nastupujícím létem!

 
 
CF Moto Gladiator X450: Nejmenší Glad v Čechách01
Před každou sériovou výrobou výrobce podrobuje svoje stroje testování v reálném provozu, kde se odchytávají nedostatky prototypu. Automobilky prohánějí novinky po běžných silnicích a všelijak je maskují, vypouštějí „špionážní“ fotografie apod. CF Moto pošle nultou sérii svým dealerům a nakáže jim naložit čtyřkolkám, co se do nich vejde!
 
02Kymco MXU 700i: Pozdě, ale přeci
Kymco představilo svou největší čtyřkolku už před třemi lety, ale zatímco v USA už se od té doby vesele prodávala, Evropa měla zatím smůlu. Značka to napravila až v květnu, kdy MXU 700i uvedla i na český trh.
 
 
Polaris by IndyBoys: Nejrychlejší UTV planety03
Nudíte se? Kupte si tryskový RZR! Kdyby byl tedy na prodej. Tohle je totiž nejrychlejší náklaďáček na Zemi a možná i v přilehlém vesmíru… Jak se něco takového přihodí? Prostě si jeden klient psychiatrické léčebny (Paul Stender) vezme do hlavy, že nutně musí mít tryskový pohon pro svůj Polaris…
 
04Velké ATV dvouválce: V lepší společnosti
Pokud odhlédneme od různých pracovních verzí náklaďáčků nebo od zakázkových staveb, je tím největším potěšením ve čtyřkolce nebo UTV velký dvouválec. Na trhu jich je aktuálně docela dost a přibývají pořád další. Vybrali jsme pro vás ty největší a nejsilnější dvouválce, které ve čtyřkolkách a buginkách můžete potkat. Každý takový motor má svůj příběh a každý je něčím zajímavý…
+kompletní technické údaje!
 
Bazar: Polaris Sportsman 500 H. O.05
Jednoválcová pětistovka Polarisu to měla od představení dvouválce vždycky těžší než větší bratříček. Co si budeme povídat, lidi chtějí výkon za každou cenu a čtyřkolky nejsou výjimkou. To ovšem v případě Sportsmana 500 H. O. nezabránilo tomu, že se stal světově nejprodávanější čtyřkolkou s variátorem. Sportsman 500 4×4 byl poprvé představený už v roce 1995 (modelový rok 1996) a do roku 2014, než byl nahrazený silnějším modelem 570, se prodalo víc než 600 000 těchhle čtyřkolek!
 
06Hellas Rally Raid: Tom Hégr – Jak se jede pro stříbro
Ve vracáku nad kamennou strží zůstávají malé víry prachu, které zde zanechala kola závodníka před námi. Vzdálenost mezi námi se zkracuje a prachová clona zesiluje.  Snižuje se viditelnost a překážky na cestě se snažíme pouze odhadovat. Podle intenzity odhadujeme, zda se jedná o motocykl, čtyřkolku, anebo pokud viditelnost klesne na nulu, budeme soupeřit o předjetí s buginou…
 

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

5 + 5 =