Polaris RZR 900 a RZR S 900: reinkarnace

od
0 komentář

2015-RZR-S-900-ActionLetošní 27. červenec byl pro Polaris zásadním datem. Byla představena kompletní modelová řada 2015. A bylo na co se koukat.

 
Například devítistovka RZR dostala kompletní facelift á la RZR XP 1000. Nadále se bude vyrábět buď základní verze vhodná pro úzké lesní cesty a americké ATV parky nebo sportovnější S (ve výrobě ale bude pro další rok pořád i nefaceliftovaná verze RZR XP 900). Devítikilo je se svými 75 koni o nějakých 40% výkonnější než původní osmistovka, který založila vlastně celý tenhle segment, a má o 15% víc krouťáku.
2015-Polaris-RZR-S-900-eps-1 2015-Polaris-RZR-900-Camo 2015-Polaris-RZR-900-1
Rozšířený RZR S 900 (je o 10 palců tj. 25 cm širší – 152 cm) i úzký RZR 900 (127 cm) nebo RZR 900 XC Edition (140 cm) přebírají některé prvky z vrcholného RZR XP 1000. Je to například přepracované řízení (o 20% rychlejší) se dvěma otáčkami volantu od dorazu k dorazu. U všech verzí devítistovky se taky dodává posilovač řízení. Pro úzkou devítistovku je nově k dispozici otevřený zadní diferenciál Turf pro asfaltové a jiné neklouzavé povrchy.
U nových devítistovek byl na kritických místech vyztužen trubkový rám pro delší trvanlivost a vyšší celkovou tuhost konstrukce.2015-RZR-900-Action
2015-RZR-900-XCZ litru si nové devítistovky berou třeba i líp tvarované sedačky se speciální vrstvou odvádějící vlhkost, a samozřejmě s jednoduchým posuvem dopředu-dozadu. Víc místa slibuje výrobce i pro nohy kolem pedálů. Nový je také volant (měl by být tužší a komfortnější) a do základní výbavy se dostávají konečně dveře, ne jenom síťky! V kabině se nově objevuje LEDkové nasvícení podlahy vozu, dalším vylepšením je větší schránka před spolujezdcem i na středové konzoli a o něco hlubší je i korbička. V podlaze kabiny jsou vypouštěcí zátky pro případ mytí nebo brodění…
Z litru pochází taky víko v korbě pro snadné servisování – tj. přístup ke vzduchovému filtru, svíčkám a olejové zátce, k olejovému filtru a měrce oleje se zase snadno dostanete otvorem mezi sedadly, která není potřeba demontovat. Převodovka se taky snadno plní a kontroluje jedním otvorem.
Moderní UTV potřebují pořád víc a víc elektriky, takže i RZR 900 dostává větší baterku (44 Ah) a snadno přístupný terminál elektroinstalace pod přední kapotou.
Další novinky budou následovat…

0 komentář
1

Related Posts

Leave a Comment

nineteen + 13 =