2014-ranger-570-solar-redPolarisí ofenzíva nových modelů asi moc nepotěšila konkurenci, koho ale potěšila zcela jistě, to jsou zákazníci. Je z čeho vybírat a platí to i o Rangerech. Těch se u nás zas tak moc neprodá, protože přeci jen český trh prostě tolik náklaďáčků nepotřebuje a pro čistě pracovní použití postačují i méně zvučné značky.

Drahý vývoj motoru nesmí zůstat bez odezvy ve výrobě. Když se u RZR poprvé ukázal moderní jednoválec Pro Star 570 bylo jasné, že se časem objeví i v dalších strojích. Nedávno nahradil letitou pětistovku ve Sportsmanovi a zamířil taky do pracovního Rangera. Ranger 570 EFI tak od letošní sezony nahrazuje pětistovku. Opět to je posun dopředu jako u kolky, protože ač podladěný na 40 koní (v RZR má koní 53, v kolce 44), je to pořád o 24% víc než měl původní motor 500 H.O. Vzhledem k tomu můžeme očekávat, že v tomhle nastavení vydrží agregát roky. powerful-prostar-performance
Mimo to přišla do Rangera 570 EFI další řádka změn – motor je nově uložený za sedadly pro co nejtišší chod, nová převodovka pro snazší řazení, na přání je dostupný i posilovač řízení, s ním souvisí o 29% posílený alternátor. Malý je tenhle Ranger jen objemem motoru, protože třeba na korbě uveze 227 kilo, utáhne až 567kilový valník. Jako každý pořádný pracant od Polarisu, má i 570 vzadu diferák a ne jen rozvodovku (Versa Trac), takže je šetrnější k poloosám. A dokonce se prodává i se čtyřmístnou kabinou Crew.
2014-ranger-570-eps-Goldmist_3q-le2014-ranger-570-eps-GoldMist-engine-overhead-le

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

ten + 5 =