Taiwanci už neví roupama co dělat. Nestačí jim, že vyrobí moderní a velmi kvalitní stroj, který vypadá, jako by přilétl z budoucnosti. Teď k němu ještě vymysleli speciální výroční edici, která staví pro konkurenci laťku zase o kousek výš.

První z řady byl veleúspěšný E-ton Vector ST VXL-250 o který se zákazníci téměř rvali a jeho nástupce Vector ST VXL-300, kterého potkal obdobný osud. Osud úspěšné a dobře prodejné čtyřkolky. Ale Taiwanci jsou kluci šikovní a proto nedávno představili limitovanou sérii třístovky VXL-300 v oranžové barvě s honosným názvem „Special Orange Edition“. Exkluzivita modelu spočívá v unikátním barevném sladění a v doplňkové výbavě, ale především ve velmi limitovaném množství. Strojů bylo pro celý svět vyrobeno všeho všudy třista kousků. Podle dostupných informací se největší část této edice dostala do Francie, ale českému zastoupení E-Ton se naštěstí pro nás podařilo ukousnout alespoň osmnáct kousků.
Nejvýznamnějším a oku velmi lahodícím detailem jsou na „oranžádě“ zbrusu nové hliníkové leštěné disky v exkluzivním čtyřcípém designu. Ty mě opravdu chytly za srdce, stejně jako povedené kryty rukou v oranžové barvě čtyřkolky, které dobře ochrání ruce před větrem i větvemi při prodírání divočinou. I když do divočiny je nového Vectora skoro škoda. Hodně příjemné jsou i nové gripy které jsou oproti sérii podstatně měkčí a i při velmi dlouhém cestování nezanechávají otlaky na rukou. Ty jsou samozřejmě také v barvě čtyřkolky. Poslední designovou změnou je přídavné brzdové světlo, ve kterém naleznete bandu LED diod, které se při zabrzdění nejdříve divoce rozblikají a teprve poté se trvale rozsvítí. Tahle vychytávka je super zvlášť v městském provozu, nebo v noci. Pokud za váma jede napůl spící kamiónista, tak tahle nepřehlédnutelná brzdovka ho snad uvede do bdělého stavu.
Rozdíl mezi standardní verzí Vectora a limitovanou edicí je pouhých „trapných“ 5000 Kč, takže pro toho, kdo si zamiloval zrovna tenhle stroj asi není jiná volba. Individuální
úprava Vectora by přišla podstatně dráž, a stále by to byl standardní Vector, tedy žádný „Limited“. Kvalit E-tonů si v poslední době všimla i společnost Coca-cola, pro níž se šestnáct čtyřkolek E-Ton stalo jádrem její reklamní kampaně na nový druh oblíbeného nápoje. Doufám, že nová Coca cola Zero bude stejně dobrá jako čtyřkolky, se kterými jí propagují, ale o tom až někdy jindy…
Text: Pewapulos

no images were found

0 komentář
0

Related Posts