ATV-UTV/Čtyřkolky/JourneyMAN/
G4R
Facebook Favorites More Twitter

Wildcat Trail 700 – Je čas užovek!

Po letech, kdy se šířky sportovních UTV jen pořád rozšiřovaly, přišel obrácený gard. Majitelé UTV totiž pořád chtějí jezdit do amerických ATV parků, kam se s ničím širším než 50 palců přes bránu nedostanete…

uvodni mozna (2)

 

Arctic Cat tak neváhal a postavil hubenou verzi buginy Wildcat. I když slovo „verze“ zrovna neodpovídá skutečnému stavu, protože jde o úplně nový stroj, včetně motoru – Wildcat Trail 700.

Základním Polarisům RZR 800 a RZR 570 tak přibyla nepříjemná konkurence v segmentu, kde si zatím pohodlně kralovali a asi moc nečekali, že se do toho pustí zase někdo další. Stalo se.

arctic_cat_wildcat_trail_2014-3 srovnani_Polaris

Wildcat Trail 700 má sice podobný, ale konstrukčně upravený rám jako litr, stejné nejsou ani kapoty. Užší a jednoduší tu jsou i nápravy – např. zadek má tradiční lichoběžníkové uspořádání na rozdíl od většího litru. Asi nejzajímavější je ale motor – paralelní dvouválec o zdvihovém objemu 700 ccm (litr je véčko) by se spíš dal na první pohled zařadit do konkurenční polarisí rodiny. Moderní agregát se chlubí čtyřventilovým rozvodem, dvěma vačkovými hřídeli v hlavě nebo vstřikováním benzinu. Výsledkem je udávaný výkon přes 60 koní, který slibuje v lehkém vozítku slušnou zábavu (při vlastní hmotnosti pod 450 kilo by měl malý Wildcat mít v celém segmentu nejlepší poměr váha/výkon, váha stroje je tu navíc rozložena v poměru 40/60 ve prospěch zadní nápravy a posádka k tomu ještě sedí o cca 7,5 cm níž než u konkurenčního RZR). Rychlé rozjezdy by měl mít na svědomí variátor značky TEAM Rapid Response, který se osvědčil už ve Wildcatu X 1000. Pohon je tu samozřejmě rozdělený mezi obě nápravy, tak jako u většího jmenovce.

arctic_cat_wildcat_trail_2014-5

ArcticCat-Wildcat-Trail-Gauge

Na RZR míří Wildcat i lepším podvozkem – vpředu má zdvihy 254 mm (RZR 800 229 mm), vzadu je zase o kousek lepší (267 mm proti 254 u polára), navíc k tomu AC přidává lepší tlumiče Fox. S padesátipalcovou šířkou (127 cm) to nebude stejně jako RZR 800 kdovíjak o stabilitě v zatáčkách, ale díky dlouhému rozvoru (skoro o 20 cm delší než u RZR 800) by měl být Trail stabilnější aspoň ve vyšších rychlostech.

Základní výbava stroje čítá: dveře, slušné sedačky, LEDky vzadu, novou přístrojovku apod. Kdo bude chtít lepší výbavu, může si objednat Wildcat Trail XT 700, kde budou navíc hliníky, barevné sedačky nebo metalíza.

wildcat-trail-dark

 

Technické údaje:

Motor: vodou chlazený dvouválec

Rozvod:             DOHC/4

Zdvihový objem:             700 ccm

Vrtáníxzdvih:     76,9 x 75,3 mm

Max. výkon:      přes 60 k (přes 44 kW)

Plnění motoru: EFI

Převodovka:      CVT

Pohon: 2WD/4WD

Brzdy vpředu/vzadu:     hydraulické kotoučové

Pneumatiky vpředu/vzadu:       25×8-12 / 25×10-12

Rozměry dxšxv:               2807 x 1270 x 1633 mm

Rozvor:                2149 mm

Světlá výška:     254 mm

Zdvih kol vpředu/vzadu:              254/267 mm

Suchá hmotnost:             450 kg

Nosnost korby:                136 kg

Nádrž:  28 l

2014-Arctic-Cat-Wildcat-700-Trail-Engine-01

 

Text: Wolf

Fotky: Arctic Cat

Autor: Wolf

Komentáře nejsou povoleny.

Kategorie článků